Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика духа слабо на място

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Компресора се върти от коляновия вал. Нормално е ако на място двигателя работи на обороти и компресора съответно се върти по-бавно, съответно да прави по-малко налягане в кондензатора, да товари колата по-малко и хладилният ефект да е по-малък.

    При движение оборотите на компресора са поне 2-3 пъти по-големи, вдига донякъде налягането в кондензатора (донякъде само, защото както писа колегата _power_ има по-голямо обдухване в движение) и хладилният ефект е забележимо по-добър. При това положение се товари най-много двигателя - хем не е в най-високата си мощност, хем се цеди от него най-много тяга. При над 4500 колата се отпушва, защото тяга има повече, а и компресора не работи вече постоянно.
    Недозавиване е когато се халосаш у дувара с предницата
    Презавиване е когато се халосаш у дувара със задницата
    Мощност е колко бързо ще се халосаш у дувара
    Въртящ момент е колко далече ще влачиш дувара...

    Comment


    • #17
      Преди време бях качвал един клип, кога сработва климатика, в зависимост от натоварването на двигателя. Ето го пак:

      http://www.vbox7.com/play:ada0d448
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

      Comment


      • #18
        Нормално ли е да включва и изключва толкова бързо,защото и моя горе долу на такива интервали включва и изключва.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #19
          Ето какво пише в Книгата на книгите - Workshop Manual-a:

          в случай на нужда за висока мощност на двигателя (висока скорост на отваряне на дроселовата клапа), пълно натоварване или висока температура на двигателя, компа моментално изключва компресора.

          Някъде пишеше, че ако спреш да тормозиш двигателя, ЕКУ-то изчаква 6 секунди и тогава включва компресора.
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

          Comment


          • #20
            Колеги днес забелязах нещо интересно застанах на едно надолнище на пуснат климатик и духаше слабичко в момента в който тръгнах на доло по инерция на свободна , веднага се раздуха все едно давам газ , къде да търся проблем нещо явно не охлажда фреона като хората (перките си работят проверено е)

            Comment


            • #21
              Духа слабо като въздушен поток, или духа слабо, като температура на охлаждане?
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • #22
                Като температура

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщение
                  Като температура
                  Зареждал ли си го тоя климатик?
                  И в крайна сметка не забравяй, че това е стара кола със стар компресор
                  И така и не отговори сменял ли си филтра (ако го има изобщо)

                  Comment


                  • #24
                    Зареден климатик , филтъра е сменен преди месец

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщение
                      Зареден климатик , филтъра е сменен преди месец
                      Прегледай клемите на акумолатора за нагар, почисти и буксата на захранването на вентилатора....това се сещам

                      Comment


                      • #26
                        Колега къде се намират буксите на вентилатора

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ewm Покажи съобщение
                          Колега къде се намират буксите на вентилатора
                          Наведи се под жабката със фенерче в ръка и ще видиш

                          Comment


                          • #28
                            Да не пускам нова тема - някой знае ли дали радиатора на климатика е еднакъв за фаза1(до 98г) и фаза2 (след 9? Иначе знам , че са еднакви за фаза две , за всички мотори.
                            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                            Comment

                            Working...
                            X