Компресора се върти от коляновия вал. Нормално е ако на място двигателя работи на обороти и компресора съответно се върти по-бавно, съответно да прави по-малко налягане в кондензатора, да товари колата по-малко и хладилният ефект да е по-малък.
При движение оборотите на компресора са поне 2-3 пъти по-големи, вдига донякъде налягането в кондензатора (донякъде само, защото както писа колегата _power_ има по-голямо обдухване в движение) и хладилният ефект е забележимо по-добър. При това положение се товари най-много двигателя - хем не е в най-високата си мощност, хем се цеди от него най-много тяга. При над 4500 колата се отпушва, защото тяга има повече, а и компресора не работи вече постоянно.
При движение оборотите на компресора са поне 2-3 пъти по-големи, вдига донякъде налягането в кондензатора (донякъде само, защото както писа колегата _power_ има по-голямо обдухване в движение) и хладилният ефект е забележимо по-добър. При това положение се товари най-много двигателя - хем не е в най-високата си мощност, хем се цеди от него най-много тяга. При над 4500 колата се отпушва, защото тяга има повече, а и компресора не работи вече постоянно.
Comment